BEN Mİ PASAKLIYIM YOKSA ANAM MI ÇOK TİTİZZZZZZZ

12 Ağustos 2012

                                                 BİR


GÜNÜ


Şimdi 






 çatlayacağım . Bahçeden içeri zor attım kendimi. Malumunuz bayram geliyor ve evlerde de mutlaka bayram temizliğimiz yapılıyordur. Bu işlemi yapanlardan biri de benim.Çalıştığım için tatil olmamı fırsat bilerekten yıka, ütüle, temizle işlemlerini sırasıyla uyguluyorum.Nedense benim bu tür temizlik olaylarında işim bittiğinde mutlaka bir







olayım vardır. Camları silerim yağmur yağar, batırır vs.
 Şu anda durum farksız hava aniden kapadı.
Bahçeli bir evimiz var. Bahçedeki




bir kaç gün önce hasat ettik , çuvala doğradık, tuzladık salçamızı yaptık. Annem bunları fırınladı ve kavanozlara dolduruyor. Ben de camekanımızın dışardan camlarını temizliyorum, bir de merdiven den düşme korkusu var anlatamam size. Hem korkuyorum, hemde mecburen çıkmak zorundayım, çıkıyorum. Uçağa binmekten korkmuyorum ama :))) bu da tezat bir durum. Neyse efendim merdiven üstündeyim, camekan demirden, kapısını ve camları siliyorum, annem de merdiveni tutuyor. Ben camı sildim, aşağıya indim. Annem bak orda 

pisliği kaldı tekrar çık sil diyor. Merdivene çıktım bakıyorum gördüğüm birşey yok. Anneme soruyorum nerde diye, bak biraz yukarı, biraz daha çık derken :))) merdivenin 3. basamağında belimi sağa eğdim, kafayı sağa yatırdım,
bokunu (kibarlığı elden bırakıyorum efendim, çok afedersiniz) ancak gördüm. Düşündüm gelen misafire bak dedim , giriş kapısı açıkken kapayacak, benim gibi belini, kafasını sağa yatıracak o 



 bokunu görecek, bunlar temizliği iyi yapmamışlar diyecek:)))))))).
Ayol ben mi pasaklıyım, anam mı çok titiz:)))))))))))

Çocukluğum geldi aklıma, o zaman kanepe ne gezer divanlar vardı. Annem elime bezi verir, gir divan altını güzelce sildir derdi. Neymiş efendim gelen misafir yumağını atıyor, divan altında toz arıyormuş:))))

Bu ev kadınları demek ki; kırk yıldır aynı noktada saymışlar, bir adım ileriye gidememişler:)))))




Emekli olduğum da böyle bir durumla karşılaşırsam, çaçarozluğumu ortaya koyacağım efendim:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder