İZLEDİKLERİM -1-

04 Ağustos 2012


" Hiç yadırgamadım yüzünü, inan çok tanıdık.
Gönlüme hoş geldin sevdiğim, kusura bakma ortalık biraz dağınık... "

-ölümden se ölümsüz olmayı düşlüyorum.....

- Bana nefes alan hiçbir şeyi sevmeme izin vermediler, bende incir reçelini sevdim. İncir reçelide sendin aşkım.

- Beni unut demeycem, çünki ben seni unutamazdım...

- Dışarda hikayelerini anlatmanı bekleyen binlerce hayat var, hepside anlaşılmayı bekliyor benim gibi , yaz aşkım,
hiç durmadan yaz, birbirlerine anlat onlara birbirlerine  değerek, dokunarak , yaşayabilmenin güzelliğini anlat, birbirlerine karışmayı anlat yaşam savaşı içinde yaşamayı yaşatmayı unuttuklarını anlat, sevişmeyi anlat onlara, en zor anlarda tek vücut olabilmeyi anlat.

* ben sana karıştım aşkım*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder