YİNE YENİDEN AYNI GÜNE MERHABA

20 Kasım 2012

Bugünden de herkese kocaman günaydınlar. Kalvaltımızı ettik sıcacık kahvemizi de içtik.


Allah rahmet eylesin bir zamanlar ruhumuza dokunan müziği seslendiren birini daha kaybettik. Mekanı cennet olsun....

Evde annemde olmayınca vakit hiç geçmiyor. Hele tek başına kahvaltı hiç olmuyor. Bende soluğu hemen parkta alıyorum herzaman ki gibi.


Artık havalar soğudu, parkımızın yan tenteleri kapatıldı, sobamız yanmaya başladı.


Yeni okumaya başladığım kitaptan ilk altını çizmeye başladığım satırlar.

Kahvaltı ve kitap faslından sonra biraz arkadaşın dükkanına uğradım. 3 boyutlu tablolar yapmaya başlamışlar o derinlikleri hissetmek biraz çaba istiyor galiba onu anladım. Çıkışta hazır buraya geldim bir meyveli kup ile ağzımızı tatlandıralım dedik, ve karşınızda frambuazlı meyveli kup....




Evde hazırladığım CHAİ LATTEm taktım ben bu karışıma kahveden daha sağlıklı sanki:)))


6 yorum:

  1. Gunaydin Ozlem ablacim..duydugum haber cok uzucu..Allah taksiratlarini affetsin mekani cennet olsun..
    Guzel bir gun gecirmeni diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın ececiğim, Allah tüm ölmülerin taksiratını affetsin güzelim.
      Bende sana güzel bir gün diliyorum
      sevgiler

      Sil
  2. sanada günaydınlar canım ne güzellik sayfanı dolaştım özlettin tabi kendini ellerine sağlık.
    beklerim çay içmeye:)))
    kedicikte bizi izliyo:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde her zaman bekleriz bir kase lezzet.

      Sil