BİZ DOSTLUĞUMUZU PEKİŞTİRDİK

20 Şubat 2013

6 yorum:

  1. Ben ölürüm bu miyava ağzıyla burnunu şöyle ovuçuma alarak öperim yaaa:) çok uzun zaman oldu kedi sevmeyeli.benimde çocukluğumda birsürü miyavım oldu ne güzeldir o paticikleri böyle yanağına dokundurusun öpersin helede senin onu sevdiğini anlayıp motorunu çalıştırır ya mırıl mırıl ne mutlu size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde uzun zaman oldu sevmeyeli arkadaşım. bahçede bakmakla yetiniyorum şimdilik.
      sevgiler

      Sil
  2. Ayy bayıldım , doyamadım bakmaya ... çok sevimliler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede sevimliler neslihan hanım
      sevgiler

      Sil
  3. Allah'ım yerim ben onları:) insanlar biraz örnek alsalar keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke yasemin hanım keşke ama maalesef ben merkezci ego olduğu sürece imkansız bu.

      Sil