GÜNÜNÜZ DÜNDEN AYDIN OLSUN

26 Şubat 2013








Allahım sabah sabah böyle bir masaj hizmeti işe gitmeden önce nasıl güzel olurdu anlatamam:)))




Sabahları kalkınca bir bardak sıcak su içerisine 1 limon suyu ve 1 tatlı kaşığı pekmez alan birisiyim. Sizinde özel yaptığınız bir şey var mı?



Nerde okudum hatırlamıyorum ama, şunu benim gibi uygulayanlarınız var mı? Ani iştah durumlarında üst dudak ile burun arasındaki oyuğa 10 saniye içinde 5 defa dokunmak gibi bir alışkanlık edindim. Sizde deneyim ve sonuçlarınızı benimle paylaşırmısınız lütfen.



Siz de sinirinizi benim gibi bir şeyler kırarak mı atıyorsunuz? yoksa başka yöntemleriniz var mı?

Sevgi kavramınızın sınırları nedir? Benim için sevgi ..... diyebilir misiniz?




Güzellik kelimesi sizin için neler ifade ediyor? Güzelliği bağladığınız bir şartlandırmanız var mı? Çirkin bir kurbağa bile benim için güzeldir, diyebilirmisiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder