BEN KALBİM GİBİ SEVERİM SENİ

31 Mart 2013


Mutlu bir pazar gününden hepinize merhabalar.
Bu gün; saatlerde ileri alındı ne kadar güzel oldu. Artık iş çıkışları daha bir fazla gezebiliriz, günler uzadı nasılsa.

Bu gün  havayı güzel bulduk,

biraz temizlik perileri uğradı. En son saat 14:00 gibi ütü bitti ve ben kendimi dışarıya attım. Hava çok güzeldi. Amacım KİTAPKARDEŞLİĞİ nisan ayı kitabını uzun zamandır kitapçımdan bekliyordum, ama bir türlü getiremedi İstanbul'dan buraya kitabı. Son olarak bu gün bir daha sorayım dedim, fakat yine yok kitap kargoya koymamışlar. Galiba bu ay katılamayacağım kardeşliğe:(((

Daha sonra ÖZSÜT'e geçtim, çayımı söyledim ve kitabımı aldım biraz kitap okudum. Aşağıdaki kitabı okumaya başladım.

İki saatlik bir ÖZSÜT ortamından yürüyüş yapmak üzere ayrıldım.
İstasyon caddesi dediğimiz caddeden uzun bir yürüyüş yaptım. Oradaki KİPA'ya uğradım, elim hep kitaplarda, ev de dünyanın kitabı var fakat gözüm doymuyor. En son geçenler de, aşağıdaki kitapları almıştım. 
Neyse bu sefer kipadan seçtiğim kitapları isteksizce yerine bıraktım, aklım hala orda şeytan git al diyor:)))  Sanki diploma alacağız yeniden:))))))))
İsteksizce alacağımızı alıp ( kitap olmadan) tekrar yavaş yavaş yürüyüşümüze devam ettik. Ucuzluk pazarında çiçekler sepet sepet dükkanın önüne dizilmiş. Yine dayanamadım Anneme bir kaç çeşit çiçek aldım. Bir tanesi aşağıdaki papatya.

Ne yazık ki doğunun gerçeği bu ve karikatüre çok güzel yansıtılmış.
Allah birden fazla çocuğu olana yardım etsin ihşallah.


5 yorum:

  1. Guzellikler..sana hep guzellikler birakmak guzellikler dilemek istiyorum ozlem ablacim..

    Her pazar ziyaret etmek istedigim bir dost gibisin benim icin..ahsap bir evde oturan tatli bir kedisi her zaman pencerede duran..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiciğim kelimelerinle beni ihya ettin canım. Allah senden razı olsun gönlüme verdiğin hoşluk için.
      Sevgiler daim olsun sizinle.

      Sil
  2. Güzel bir gün olmuş ne güzel:)

    YanıtlaSil