CUMA GÜNÜ MASRAFLI BİR GÜN OLDU

15 Mart 2013

 Sabah kalktım, bir önceki postumda yayınladığım sümbülleri topladım. Kahvaltımı yaptım, tekrar çiçek toplayım dedim. II IH toplayamadım. Annemin çiçekleri çok değerlidir, kopartıcam doktora götüreceğim dedim,
- Hayır elleyemezsin, ben bahçede dolaşırken onların köklerine bakıyorum dedi.( köklere neden baktığını anlayamadım:)))
Fakat bunu söylerken kızgın bir şekilde söyledi. Anladık ki biz laleler, güller, sardunyalar, menekşeler  açtığında dalında resmedeceğiz, dalından koparmaycağız. Bundan sonra blogtan çiçek yayını vazo içinden değil, dalından canlı yapılacaktır efendim.
Yukarıdaki çiçek kuaföre giderken yolda rastladığım minik çiçekler, yakın çekim böyle çıktı. Aşağıdaki resim ise bir bayanın elinde taşıdığı papatya çiçeği, elinde iken çektim resmini. Güzel bir rengi var değil mi?

Aşağıdaki pisicikte yolda karşıma çıktı. Karnı çok şişkindi, sanki yere değicek gibi, acaba hamile olabilir mi diye düşündüm? Kedi beslemediğim için bir fikir yürütemedim.
Kuaför de saçımızı boyattık, manikür pedikür derken saat 12:00 oldu. Çıktık kitapçıma uğradım, Nisan ayı KİTAPKARDEŞLİĞİ için belirlenen kitabı almak istedim, yokmuş siparişini verdim. Daha sonra bir oje ve yeşil kalem almak için dükkana bir girdim. Bir alışveriş yaptım MASRAFTAYIM MASRAFTA:))) Sonra acilen hemen hastaneye geçtim, tahlil sonuçlarımı aldım. Prolaktin hormonum tavan yapmış, diyetisyenim gerekli doktoru aradı ve ilaç yazdılar, şimdi haftada iki defa ilaç kullanacağım. Ara sıra kullanmış olduğum antidepresan ilacın yan etkisi olarak hormonum yükseliyor ve bu da benim kilo vermeme engel oluyor.

 Dönüşte eczaneye uğradım hem kendi ilacımı hem de annemin şeker ilaçlarını aldım. Ondan sonra ver elini park... Çayımızı söyledik ve aldıklarımızı resimledik.Aşağıdaki kapsül ve toparlayıcı kremi ihtiyacım olduğu için seçtim, diyet yaptığım için gıdı biraz elastikiyetliğini kaybetti, toparlayıcı olarak bunları seçtim. İlk defa deneyeceğim arkadaş çok övdü. Alman markası imiş...
 Tonik ve temizleyici ise eksiğim olan bir şeydi, onun yanın da ROC marka kırışık dolgu kremi aldım.
 Yaz geldi french fazlası ile kullanırım özellikle 227 marka flormar bir numaramdır. Diğerleri de yazlık olarak seçtik, bakalım süreceğiz göreceğiz.

Yeşil kalemimi kaç gündür evde bulamıyorum, şeytan aldı götürdü YOK YOK... Aşağıdaki kalem renklerini, pudramı ve gözkapatıcımı aldım.


Makyaj çantası ve maskede satan dükkanın hediyesi olarak evde dolapta yerini aldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder