PAZAR GÜNÜNÜN ANATOMİSİ

03 Mart 2013


Bir pazar gününün anatomisini çıkaralım bakalım neler yapmışız.



Bu gün böyle yan gelip yatmayı istedim ama mümkün olmadı. Bahar gelmeye, ortalık şenlenmeye başladı ya bize de temizlik perileri uğradı bu gün.
 Açtığımız müzikte ruhumuz  dans ritmi tutturdu:))) Tozları alırken, süpürken, çamaşırları asarken devamlı bir dans ruhu içindeydim. 


Bugün ne yazık ki spordan feragat etmek zorunda kaldım, işlerim uzadı.
Lanet olsun ki bu tipleri spor salonunda fazlasıyla görüyorum:))))

Kaslarını geliştire geliştire bir hal oluyorlar. Çekilin kızlar bizim oğlanlar geliyorlar:)))



Baharın gelmesini kuşların seslerinden. ortalığın yeşillenmesinden anladık. Hacı amcam geldi ağaçlarıda budadı bu gün, yakın zamanda bahçede de kazma kürekle kazılacaktır. Onun içinde hazırlanmak lazım. Sakın benim kazacağımı düşünmeyin ama, Allah'tan o işi yapacak yardımsever komşularımız mevcut çevremizde. Bir el atıyorlar 2,5 saatte koca bahçeyi kazıyorlar. Bizimkilere de, sadece sebzeleri ekmek düşüyor. 


Yakında kırlangıçlar yuvalarını yapacak ve yavrularını bu şekilde beslemeye başlayacaklar. İlk önce çerden çöpten çamurdan yuva yapmalarını izleyeceğiz, bir süre sonra da yavrularını izlemeye başlayacağız. Besleyecekler uçmayı öğretecekler ama asla bıkmayıp pes etemeyecekler.






Tam işimi bitirdim, oturup biraz nete bakayım dedim, Laptopu açtım komşum geldi. Eli boş mu geldi hayır tabi ki. Bizim annemin, onun saksıda yetiştirdiği yeşil soğanlarda gözü kalmış, kadın onlardan bir demet getirdi. Bizim koskoca bahçedekiler annemin gözüne güzel gelmemiş :))) Neyse yaptık birer kahve oturduk hem sohbet ettik hem kahve içtik. Biz de, komşumuz giderken eli boş göndermedik tabak içinde gönülden ne geçerse eline veriverdik. Küçük şehirlerde hala komşuluk ilişkileri var emin olun bundan.
Büyük şehirlerde devasa binalarda ne yazık ki kimse kimseyi tanımıyor.
Arada sırada sohbet ederken nette yaptığım sörf te aşağıdakilere resmen aşık oldum. Ah ah akrabam rahmetli olmasaydı, bunları kesin yaptırırdım ona.  Mor bir rüyanın içine düştüm anlayacağınız.




Yarın kısmetse çarşıya ineceğim, terzide provam var, Nihal ablama uğrayacağım marticka  yapacağız, bileğimize asacağız. Şimdi bilmeyenler sorar bu nasıl bir şey diye, bekleyin onu da yarın anlatacağım kısmetse.

Yüreğinizden sevgi, dudaklarınızdan kahkaha, gözlerinizden parıltı hiç bitmesin diyerek hepinize en güzel akşamları diliyorum.

2 yorum:

  1. Ozlem ablam yine dolu dolu sicak ve samimi bir post..spordan feragat ettin ama ev temizligi yuzletce egzesize bedel degil mi ki,kuslari ben de bekliyorum,bahar'i daha cok..guzel tatli bir mevsim olur insallah..sevhilerimi biraktim,ozelsin..mir cizmeletin de oyle :) anneye saygilar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın sevgiciğim temizlik her egzersize bedeldir. Sende benim için özelsin. sevgilerin için teşekkürler canım.

      Sil