İNSANLAR BİRBİRİNİN FİKRİNİ GÖZLERİNDEN ANLARLAR.

07 Nisan 2013

 Bu gün keyifli bir pazar mıydı? Bence keyifi idare ederdi. Bol rüzgarlı bir gündü, bol yürüyüşlü bir gündü, bol resimli bir gündü, bol okumalı bir gündü.
 Sabah kalktığımızda , kahvaltımızı yaptık, biraz ortalığı topladık, biraz bahçede çiçekleri dolaştık. Daha sonra giyindim dışarı çıktım. Cafeteryaya gittim. Kahvemi söyledim, gazetelerimi önüme aldım başladım okumaya. Beni cezbeden bir kaç köşe yazısından bazı yazıları resimledim.

Haşmet Babaoğlu'nun yazısında bu anlatım dikkatimi çekti. Bu
arada çay söyledim, dışarısını izlemeye başladım. Yolun kenarında yolculuk yapmak için bavulları ile otobüslerini bekleyen insanlar vardı. Bir baba oğul dikkatimi çekti. Eski işyerimizden bir bayanın eşi ve oğlu. Dikkat ettim ,oğlanla babanın arasından bir duman yükseliyor. Daha bir dikkatli bakınca çocuğun babasının yanında sigara içiyor olduğunu gördüm. Üzüldüm demek ki, saygı değerleri, insanlar arasında yok olduğu gibi,  baba ve oğul arasında yok olmuş. Ben de 26 yıl sigara kullandım, ama babam bahçeye girdiği anda sigaram ayakkabımın altında idi.
 Her şeyi konuştular mı, yoksa konuşmaya gerek kalmadan

mı anlaştılar?

Çünkü kimi zaman böyle olur;

Sözler hiçbir işe yaramaz.


İnsanlar, birbirlerinin fikrini gözlerinden anlarlar…

|Dostoyevski, Suç ve Ceza|

 

 Bu uğur böceğini de duvarda resim ettim. O sarı şeylerde yumurtası idi herhalde. Bu konuda fazla yorum yapamıyorum pek fazla bir bilgim yok yumurta bırakmaları konusunda.
 Yolda yürürken çektiğim bir ağaçtan çiçek. Aşağıdaki huylar ise insanı çirkin gösteren huylar, ALLAH bu huylardan bizleri uzak tutsun ihşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder