İNSTAGRAMDAN İNCİBOZ HANIMA BU RESİMLER

21 Mayıs 2013



Sabah asma altında yapmış olduğum kahvaltım, müsli ve yoğurt:)))




Ardında da sardunya çiçeği eşliğinde sakızlı türk kahvemi yudumladım.



Dün temizlik yaparken hurçları boşalttım yıkadım. Bu arada hurçların birinden benim 42 yıl önce giydiğim annemin ördüğü bu elbise ortaya çıktı. Annem ben evlenirim de kızım olursa diye saklamış. Kullanmak nasip olmadı.
Ben de resmini instagram da paylaştım. İNCİ HANIM daha yakından resim ve yaka sayısını istemişti. Bugün işim bittiğinde hurcu tekrar indirdim ve tekrar resim çektim. Bunları onun için ekliyorum. Yaka ilmeklerini saydım haraşolar 96 adet 96 adette düz var. Yakadan sonraki kısım haraşo ve saç örgüsü dahil 48 ilmek, saç örgüsü ile yaka arası 32 ilmek, 8 ilmek yaka (delikli kısım dahil) saç örgüsü 8 ilmek üzerine kurulu. Arkada 3 tane düğme var. orayı çekmeyi unutmuşum.



Kol kısmı yukarıdaki gibi.



Boyda 24 örnek var. Çevrede 44 örnek var. Örnek 7 ilmek üzerine kurulmuş, aralarda 2 şer ilmek haraşo var.Etek boyunda 7 sıra haraşo var. İnce makina ipinden örülmüş.



Temizlik ve yerleştirme işlemleri halen devam ediyor. Akşam üstü biraz alışverişe gittiğimde bu molayı verdim. Benim için iyi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder