YAŞLILARI ZİYARET EDİP GÖNÜLLERİNİ ALMAK LAZIM.

30 Mayıs 2013




 Sabahları yürüyüş yaptığım parkımız , yazın böyle yeşilleniyor. En arkadaki bayan komşumuz FATMA tüp bebek tedavisine başlamak için kilo vermesi gerekiyordu ve 5 ayda 25 kilo verdi azminden dolayı kendisini kutluyorum.



 Dün bu papatyaları yürüyüş yaparken topladım. Doğadanın yeni çıkan soğuk çayı eşliğinde kitap okumama eşlik ettiler.



Spora giderken çektim bu bıyıklıyı............



 Bunları da bu sabah annem bahçeden toplamış. Sabah beni yataktan aynen şöyle kaldırıyor.
" Kalk, bu sabah yürüyüşü halama yap. Dün telefonda konuştuk, halam çilek mevsimi geçmiş ağzıma bir tane koymadım dedi."
Hemen yataktan kalktık. Elimizi yüzümüzü yıkadık, ufak çaplı bir kahvaltı yaptık. Elimize çiçekleri ve bir poşete toplanmış erikleri aldık doğru manava, hemen çilek,kiraz, domates,salatalık,limon karşısında şarküteriden 1 kalıp peynir , onun yanından 3 tane açma 3 tane kurabiye satan unlu mamul dükkanından alışverişleri yaptık.
İstikamet 90 kusür yaşında 7 çocuk büyütmüş ama yalnız yaşayan halanın evine yürüyüşe başladık. Poşetlerle 4. kata çıkmak 26 yıl sigara kullanıp bırakan beni dili dışarıda nefes nefese bıraktı:)))



Kendisi ile 1,5 saat sohbet yaptık eskileri dinlemeyi çok seviyorum büyüklerden. Bir de, yüzü aynı rahmetli dedem baktıkça onu görüyorum. Kendisinin bir isteği olup olmadığı sordum, yok dedi, bol bol yanaklarından öptüm ve eve döndüm. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder