SİESTA YAPMAK

21 Haziran 2013



Bu sabah kitabımla birlikte bu yaz günlerinin tadını çıkarmak için çayımı da  kahvaltımı da parkta yaptım. CEHENNEM kitabının son 100 sayfasındayım. Sayesinde gezmediğim tarihi mekan kalmadı:)))





Parkta yanımdaki çiçeklikte annesine kaybetmiş bir yavru karga vardı, annesiyle bir türlü buluşamadılar gaklayıp durdular.



Bunlar da çarşıda öğlen sıcağında siesta yapanlar:)))



SAFİYE HÜSEYİN ve DERVİŞ EVİ arka kapak yazılarından özellikle merak edipte aldığım yeni kitaplarım. 


TEMMUZ ayı KİTAPKARDEŞLİĞİ bu ay iki kitap birden okuyor davetlimizsiniz.



4 yorum:

  1. Yine içim açıldı bu güzel fotoğraflar sayesinde. Havalar ısındıkça ben de çok siesta yapmaya başladım..:))
    Ama o poğaçada aklım kaldı arkadaşım..:))
    Çay poğaça ve Dan brown.. Kitabı da almak için fırsat kolluyorum inan ki..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de yeni bitirdiğim bir kitap tavsiye ederim.
      sevgiler

      Sil
  2. oh ne güzel son hı okumaya devam zannedersem. ben bu araalr iyice yavaşladım. darısı temmuza

    YanıtlaSil