YENİ KURULAN BİR OKUL KÜTÜPHANESİNE YARDIM TALEP EDİYORUZ.

14 Haziran 2013


Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar.
Geziparkı gündemi, işyerin de arkadaşların senelik izne çıkmaya başlamaları, bir tanesi izinde iken diğer arkadaşın kavınvalidesinin ölümü sonucu günde 13-14 saat çalışmalar mukabilinde yorulan ben pek fazla kitap okuyamıyorum desem çok doğru.

KITAPAGACI.ORG Sitesine verdiğim yeni bir ilan sonucu ;

Sisle Gelen Yolcu
Kar Kurdu
Siluet
Yağmur Sonrası
Melekler Korusun
Sevginin Son Dileği

Gül Limanı hoteli
Sen dünyaya gelmeden

isimli kitaplarımız ilk mail atan ordu ili KABATAŞ LİSESİ kütüphanesinde yerini almıştır.Gördüğünüz gibi okul kütüphanesi yeni kurulmuş ve bir hayli kitaba ihtiyacı var.
Kitap bağışında bulunmak isterseniz eğer adres aşağıdadır.

fatsa cad. no:2
Kabataş lisesi
Kabataş/ordu
hüsnü çelik
05557171919

KITAPKARDESLIGI Haziran ayı kitabı olan CEHENNEM'i hala okumaya devam ediyorum



Yaza çıkarken zirai donatımdan aldığım çiçekler açmaya başladı. Bu arada beni üzen bir olay yaşadım. Onca emek ve itina gösterdiğim üzerine titrediğim, evimi bahçemi güzelleştirmek için yaz başından bu yana saksı vs alıyordum. Hepsini özenle topraklayıp ektik ve asmamızın tahta kısımlarına kanca takarak askılı kullandığım,

http://statigr.am/viewer.php#/detail/459247603953633957_219156729


bu bağlantıda resme girmiş saksılarım ve çiçeklerim ROMANLAR tarafından bir sabah kalktığımda çalınmıştı. Oturup hüngür hüngür ağladım, bütün emeklerimi çaldılar resmen lanet olsun onlara hayrını görmesin diyorum. Zaten emekli olduğumda buradan ayrılmayı düşünüyordum, iyice beynime yerleşti artık bu konu.Lütfen bana ROMANLARIN yaşamadığı yerler konusunda tavsiye edeceğiniz şehirler, köyler söyleyebilir misiniz? Özellikle EGE bölgesi tercihimdir.




Bu gün yağan yağmurdan sonra gülün damlalar ile bütünleşmesini resim ettim sizin için.




 Bu güzel kedicik te komşu evin müdavimi, yürüyüşten gelirken böyle bir poz verdi bana.



Ömrünüz boyunca sevin ve sevilin.

2 yorum:

  1. Çok üzüldüm gerçekten.Çiçek seven yetiştiren,bahçe ile uğraşan biri olduğum için anlıyorum hissettiklerinizi.Bencede emek hırsızlığı bu.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çalmasından daha ziyade bana abla diye seslenmesini, çiçeklerinde saksılarında çok güzel ben alamıyorum demesi yeterdi. Ben onada alırdım. Gerçekten üzüldüm emeğim boşa gitti, resmen artık bu şehri terk edeceğim........

      Sil