BİRAZ HAYALLERE DALALIM...

27 Temmuz 2013


Eski bir kapı salona obje olarak duvara asılmış.



Balkona oturma köşesi yapılmış.



Tam karşısına ise dolap yerleştirilmiş.



Mutfak ve salonu ayıran bir duvar ve tv duvara monte edilmiş.



Çocuklarınızın odası için düşünebilirsiniz. Kitaplık ve yatak bir arada...



Araya bu aşkları koyalım:)))



Güzel bir balkon düzenlemesi...



Yazlık bahçede oturma mekanı

Eğer misafirim çok olur diyorsanız güzel bir barbekü alanı...



Güzel bir ferforjeden oturma alanı yaratmaya ne dersiniz?......

Terasınıza böyle bir barbekü ister miydiniz?



Soda şişelerini atmayalım çiçeklik yapalım.


Koltuk modeli çok hoşuma gitti



Duvarlarımızı da süslemeyi unutmayalım.

NOT: Resimler netten alıntıdır.

6 yorum:

  1. Ah ne kadar güzel resimler nasıl güzel mekanlar.. Nasıl iç açıcı.. O bahçeli evi alabilir miyim ben ne olur..:))
    Selamlar..

    YanıtlaSil
  2. hep beraber alalım o bahçeli evi özlem hanım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mekanların hepsi çok güzel ama ben barbekülü teras ve kitaplıklı odayı istiyorum.Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi sizin olsun rahile hanım.
      sevgiler

      Sil
  4. Çok güzeller ama ben minnacık balkonun renkli dekorasyonuna bittim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli bir kişiliğe sahip olduğunu düşünüyorum sevgili collette.
      sevgiler

      Sil