RAMAZAN DOLAYISIYLA İDARE EDİN ARTIK.

17 Temmuz 2013


Tüm hayvanların şefkate ihtiyacı var.



                                                      şimdi çocuk olmak vardı

çocuk saflığı kadar arı
çocuk yüreği kadar engin
çocuk aklı kadar hayalperest
çocuk hareketi kadar devingen
çocuk sevgisi kadar çıkarsız
almadan,karşısındakine vermek vardı...
ahh şimdi çocuk olmak vardı..

Sevginaz İnal





Sena hanımı bugün keşfettim melekleri çok hoşuma gitti.


Çok güzel kitap okunur burada püfür püfür esen rüzgar ile...

Bahçeden bu güzel ile hayırlı akşamlar hepinize...

2 yorum:

  1. Oyy kurban olurum ben o çocuklara maşallah..:))
    Her resim bir ayrı güzel sanırım ben sizin bahçenize iyiden iyiye yerleşmeye karar verdim.. Vallahi eve değil bahçeye..:))
    Bayıldım kedişlere..:))
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler adaşım Allah sanada bahçeli bir ev nasip etsin ihşallah.

      Sil