BİR SÜRE YOKUM BOL YEMEKLİ BİR POST OLDU:)))

25 Ağustos 2013

Bugün kü sabah kalhvaltıma ağaçtan taze incir de ilave ettim

Kahvaltıdan sonra el işime çay eşlik etti.


Öğlen yemeği hepsi annemin sadece meyve tabağı benim:)))

Yarın annemi ameliyat tetkikleri yapılmak üzere hastaneye yatırıyorum,uygunsa eğer salı günü ameliyata alacaklar, evdeki erkeklere yemek hazırladım dolaba bıraktım...

Dualarınız ameliyatın iyi geçmesi ve sağlığına kavuşması için bizimle olsun lütfen... Çantalarımızı hazırladı yarın sabah yolcuyuz kısmetse. Ben yanıma 2 kitap, bol bol havuç aldım ...


kuruton ekmek, tavuk, mısır, peynir ve mayonez ile hazırlanmış...






AŞK VE SEVGİ İLE KALIN BİR SÜRE BURADA YOKUM, HASTANEDE VE ALLAH'IN İZNİ İLE HASTANE DÖNÜŞÜ AMELİYAT OLAN ANNEMİN BAKIMI İLE İLGİLENECEĞİM.
DUALARINIZ BOL VE KABULLU OLSUN...
SEVGİLER


12 yorum:

  1. Anneciğinize şimdiden geçmiş olsun!
    Dilerim ağrısız, sızısız, çarçabuk toparlanacağı bir süreç izler ameliyatı.
    Size de içtenlikle kolaylıklar diliyorum. Dilerim sizi de çok yormayacak bir süreç olur bu.
    İçten sevgi ve selamlar.
    Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  2. Anneciğinin ellerinden öpüyorum güzel arkadaşım.. Allah a emanet olsun inşallah.. Çok çok güzel bir annen var bizim oraların kadınları nasıl güzel oluyorlar ama.. Allah şifasını versin kolaycana atlatın evinize dönün kardeşim..
    Ama mutlaka haber ver tamam mı.. ufacık bir haber ver olur mu..
    Allah yArdımcınız olsun inşallah arkadaşım..
    Anneni çoooook çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Annenize acil şifalar diliyorum. İyi haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi haberler olsun daima hayatımızda.
      sevgiler

      Sil
  4. Acil sifalar. Allah yardimciniz olsun. Hastaneleri iyi bilen biri olarak sabir diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Annenizine geçmiş olsun der acil şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
  6. Allah şifa versin geçmiş olsun sizede kolay gelsin..

    YanıtlaSil