HAYAT HER HALİ İLE DEVAM EDİYOR.

02 Ağustos 2013


Merhaba herkese . Bugün sabah kalktım çarşıya inmem gerekiyordu. Ağustos 26 annem ameliyat olacak yakınken gecelik vs bakayım dedim. Yolda giderken bu bebişlere rastladım.


Akşam sefasının güzel bir rengi...


Parktaki sardunyalardan biri.



Çarşıda baktım BİEV bazı ürünlerde % 50 indirime girmiş. Gezdim dolaştım bana da bu burcuma uyumlu çay bardağı düştü.



Yazlık evi olanlar için güzel bir oturma alanı.


Dün tatlı krizim tuttu. DR OEKTER ŞEKERSİZ DİYET MUHALLEBİ yaptım ve tarçınla ve kedi dili bisküvi ile süsledim.
Yeme işlemi de ancak gece işten gelince nasip oldu.


Partktan yine bir çiçek resmi.


Başka bir 3 minik kedi yavrusu...


Çarşamba günü EDİRNE 'den hastaneden dönerken BABAESKİ terminalinde çektiğim bir cami resmi.


2 yorum:

  1. Annene çok çok acil şifalar diliyorum.. Çok enteresan benim annem Babaeski'li..:))
    Anannem muhacirlermiş Babaeskki ye göçmüşler..:))
    Hemşeriymişiiiiz..:))
    Annene Allah şifalar versin.. Kedişlere öldüm ben yine..:))

    YanıtlaSil