HERKESE MUTLU BİR HAFTA DİLİYORUM, GÖNLÜNÜZDE NE VARSA BU HAFTA ONU GETİRSİN. İZLEDİKLERİM -10-

19 Ağustos 2013

Sabah kahvemin yanına düşen bir tüy... Meleklerin işaretlerinden birisi diyorlar buna..



Sonbahara girersek bu güzellikleri özleyeceğiz...


 Gölge etme başka ihsan istemem diyoruz:)))





Mahallem de sanki köydeyim havası var:))))))))


Bu da işin kötü yanı modernliğe yenik düşen eski bir bina daha gidiyor  mahalleden ..... yıkmak için makina geldi ............
HAYIRLISI OLSUN KAPİTALİZMMMMMM


Bu gün mestana rastyalamadım:)))))))



Aman ALLAHIM o lokantaların içinde saklanan ne cevherler varmış:(((
restorasyon hepsini tek tek ortaya çıkarıyor, ben arkadaki ambar ile bağlantı kapılarının olduğunu bilmiyordum...




Doğada hoplayıp zıplamaları gerekenlere kafes içinde, evlerde ne kadar bakabiliriz acaba. YAZIK bu görüntü üzüyor beni...........

Eski koltuk örtülerimiz yeni kanepelerimize olmuyor, yeni ne bulabilirim umudu ile eski koltuk kılıfçımı aramaya çıktım, o da dükkan değiştirmiş, onu bulayım derken ismini duyduğum HERDEM SANAT EVİ ni gördüm. İçeriye girdim ilk defa, hem cafe hem cam sanat evi. Bir Türk kahvesi aldım. Kitaplar da var hemen ilgimi bu kitap çekti, işin kötü tarafı sadece orda okunuyormuş. Bakalım cafeye tekrar uğrayacağım belki sahibi ile anlaşırız eve de alırım. Kitap ismi DANTEL 1984 Basım 14 yaşında ben bu kitabı nasıl kaçırmışım:((( kitabın üstündeki kombinezon resmi ilgimi çekmemiş demek ki....





MAZİSİ OLMAYAN ADAM severek izledim yine....


Bütün bu postun resimleri bu gün çekildi, yürüyüş anlamında pazara gittim. Dönüşte KİPA' ya uğradım 6.90 kitap reyonundan payıma düşenler de yukarıda:)))


2 yorum:

  1. Çok güzel dilekler bunlar,ben kendi adıma dua niyetine "amin" diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhşallah dualarımız her daim kabul olsun rahile hanım sevgiler

      Sil