BENİM FAVORİM 2.RESİM YA SİZİNKİ?

20 Eylül 2013













16 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel bi seçim yapmak zoor :)

    YanıtlaSil
  2. Ama bunların hepsi çok güzel.. Çok zor seçtim ama 6 diyorum :) Deniz manzarası yüzünden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif bir esinti, bir bardak şampanya ve omuzda şal...
      güzel seçim

      Sil
  3. Kesinlikle 5 numarali resim!..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. AA ben bu yazıyı görmemişim.. 1. elbette 1. tam benlik..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) senin olsun böyle balkonlu bahçeli bir ev

      Sil
  5. en sonundakinin bi üstündekine bayıldım bendeee nasıl guzel manzaraaa

    YanıtlaSil
  6. Herkesin belirttiği gibi hepsi birbirinden güzel. Ben her bir köşede kendime göre bir kuytu köşe buldum.fakat seçmem gerekirse 4..ve 6. manzaralarda koltuklara yerleştirdim kendimi. İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi oturmalar rahile hanım
      size de iyi günler

      Sil