BLOGLARDAN DÜŞENLER -4-

25 Eylül 2013


İkisi de saf sevgi .....
Resim http://desert-man.org.ua/post292739244/ sayfasından.....


ALLAH Babalarımızı başımızdan eksik etmesin...


Okuduğum KÜPE ÇİÇEĞİ kitabından....


Bahçeler için güzel bir mekan........


Siyaha boyalı mum kavanozlarının yapımı aşağıda


Kış günlerinin vazgeçilmezi....


Banyo dolabı ufak ama güzel


Kitaplardan geri dönüşüm yatak odası...

Karnım acıktı:))))


Kullanılmayan kepçeden mumluk
İnternet adresini not almamışım, özür dilerim.


KARBEYAZ....



HEPİNİZE HAYIRLI GECELER





12 yorum:

  1. Babanız yaşıyorsa yazısını okudum döndüm bir daha okudum.. Biraz ağlayıp yine okudum..
    Nasıl doğru ve nasıl hislerimi yazmış..
    Allah babanı anneni başından eksik etmesin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili özlem dileğin için amin desem de hayatın ölüm gerçeğini unutmamak lazım, ya ben önce ya onlar önce orası kaderde ne ise o....
      hayırlı geceler

      Sil
  2. Bloğuna düşenler güzel şeylermiş bizlerle paylaştığın içinde tşk.ederiiiz...
    http://alfabenineharfii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi geldi hepsi de...
    Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  4. Benim içinde "Çınarın Gölgesi" yok uzun süredir.öylesine özledim ki babamı. Paylaşımın için teşekkürler, özellikle "babanız yaşıyorsa" için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili rahile hanım, öncelikle babanızın mekanı cennet, toprağı bol olsun. Daha önceden okuduğum bir yazı idi. Babamlar 7 kardeş 3 tanesi rahmetli oldu, şimdi babamdan duyduğum tekrar etmeye başladığı kelime 3 kardeşimi 76 yılda yitirdim, aralıklı idi hepsi, ama şimdi geride kalan bizler, sizleri 5-10 sene içinde terkederiz diyor. Ben de morali bozulmasın diye aman baba belki dayına çekmişsindir sende onun gibi ihşallah 115 li yaşları görürsün diyorum. Daha dün akşam hüzünlü idi , ahirete göç eden ali amcam ve amca kızı gelmiş rüyasında onu öpmüşler. Kendine göre nasıl bir yorum yaptı ise mahsundu, boynu büküktü... Bu yazıyı hayatta olan 87 yaşındaki amcamın 26 yaşındaki oğlu facede yayınlamış oradan aldım... Allah hepimize hayırlı ölümler nasip etsin.Kim giderse gitsin, geri de kalan kandı kırılsa da sarıp sarmalıyor, hayata devam ediyor.

      Sil
  5. Siyah boyalı mum kavanozları ne kadar güzel görünüyor öyle !

    YanıtlaSil
  6. kesinlike Allah babalarımızı başımızdan eksik etmesin çok güzel bir post olmuş elinize sağlık :) çok hoş bi blogunuz var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin eda hanım.
      Beğeni için sağolun
      sevgiler

      Sil