BLOGLARDAN SEÇİLENLER

03 Eylül 2013


Bugün bir hayli yorgunum Tarhana hazırlıkları ile uğraştım. Tek tek fotoğraflıyorum kısmetse bitişte paylaşacağım. Şimdi sizlerle netten beğendiklerimi paylaşmak istiyorum.



dilini sevsinler:))


Farklı bir hava vermiş yağmur çizmelerine..


Kazak rengi ve saç rengi muhteşem uymuş...

Ben, bunlardan yapmak istiyorum, bu konuyu bilen birisi varsa bana yardımcı olur mu? köşegen kağıtlar içinde mi kalıyor?


Büyük yapraklara beton dökülmüş ve içine kaktüs ekilmiş




Çocuklar için farklı bir bolero


Kupanın deseni bir harika..


Farklı bir sunum, biraz uğraşmak lazım:)))


Bir rüya gibi


Baykuşlu kazak


Filli kazak



2 yorum:

  1. canim senin ögrenmek istedigin onlar patchwork oluyor alti kosegen icine girmiyor sadece motif olarak kesiliyor kenarlarini 1santim fazla hesaplamalisin sonra onlar birbirne baglantili olarak dikiliyor insallah yardimci olmusumdur sevgiler♥

    YanıtlaSil