GÜNAYDIN MI OLUR YOKSA TÜNAYDIN MI ? AMA BUYRUN LÜTFEN BURDAYIZ...

08 Eylül 2013



Herkese  deniz mevsimin son günlerinden güzel bir günaydın..


Güne güzel başlamak için güzel bir manzara ve güzel kahvaltı sofralarınız olsun..



Kupalarınız her daim böyle süslü olsun.



Kış hazırlıklarına yavaş yavaş başlıyorsunuz değil mi?




Hem atkı hem şal....



Kayısının milföy hamuru ve pudra şekeri ile birleşimi nasıl da güzel...



Kolay ve güzel bir battaniye modeli...



Yeşil ördek gibi daldım göllere:)) 
bizimki sarı ama idare edin artık:))


Ufacık bir detay farklılık yaratmaya yeter...



Farklı bir köy evi mutlaka ziyaret edin...



Kartonda mı yiyorlar:)))))))



Pek ala da gözlük kılıfı olabilir...


Basit bir dantel modeli....



Sizi bilmem ama benim karnım acıktı:)) yemeğe kaçıyorum 
BYEEEEEEEE


6 yorum:

  1. Harika bir derleme olmuş.
    Mutlu pazarlar diliyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederm ayşim
      sanada mutlu pazarlar
      sevgiler

      Sil
  2. Ben her daim açım..:))
    İçim açıldı nasıl güzel resimler yine..
    Baykuşlu olan telefon kaplarına rengarenk bayıldım.. İpleri çok enteresan kalın ipler herhalde..
    O bardak kılıflarından bir aralar ben de yapmıştım ama senin gösterdiğin çok çok güzel olmuş..
    Ben bugün senin motifini tekrar deneyecğim. Annemle uzun uzun baktık anladım bu sefer sanki.. Hakkını helal et dün gece ne çok vaktini aldım senin.
    Allah razı olsun Hakkını helal et ama arkadaşım.. Yapınca bir kez daha göstereceğim bakalım..
    Bu arada sana birazdan bir mim göndereceğim eğer cevaplamak istersen.. Nasıl istersen elbette kardeşim..
    Öpüyorum çok çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefon kılıflarındaki ip işleme ipi gibime geliyor DMC gibi.
      vaktimi almadın güzelim seve seve yardım ederim sen yeterki vazgeçme, anneyede selamlar.
      mİMİ SEVE SEVE cevap larım, ancak şimdi evden çıkmam lazım. Arkadaşım geçen hafta Eskişehirde evlendi. Bu gün de burada kokteyli var, oraya katılacağım.
      sevgiler sizlere görüşmek üzere..

      Sil
  3. Cok hepsi birbirinden cok güzeller yanlizsa ben yukardaki sali cok begendim kis gelse de örelim artik iyi pazarlar canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada iyi pazarlar arkadaşım
      sevgiler

      Sil