SOĞUK KIŞ GÜNLERİNİN VAZGEÇİLMEZİ

15 Eylül 2013

8 yorum:

  1. Aaa son derece güzel. Broş ile takım. Düğmelerinin rengine de bayıldım..:))
    Ne kadar güzel orijinal şeyler buluyorsun canım arkadaşım..:))
    Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada sevgiler arkadaşım. beğenmene sevindim. zevkime güvenebilirsiniz:)))

      Sil
  2. Süper oldu.
    Ne zamandır böyle bir bere istiyordum:)
    Mersi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birşey değil,iyi günlerde örün ve kullanın.
      sevgiler

      Sil
  3. Ama bende bayılıyorum atkı ve berelere çok güzel ve rengi şahane nasıl derlerdi bana kafanda paralansın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol seninde olur böyle bir beren seninde kafanda paralanır:))
      sevgiler

      Sil
  4. çok güzel olmuşsun canım. rengine bayıldım berenin:)
    berenin örneğini çalıyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki alabilirsiniz sevgiler size
      not resimdeki ben değilim asla o kadar zayıf olamadım:)))

      Sil