BLOGLARDAN DÜŞENLER -11-

22 Ekim 2013


Güzel bir dıy projesi...


Tığ işi bir hırka modeli..


Kalın ipten örülmüş bir hırka

                                       tığ ile örülen kolye



Şemalı motif ayrıntısı linkte yer alıyor..


Bu nasıl bir yaratıcılık, hayran kaldım bu DIYprojesine .....


Google amcanın çevirisine göre; göz çevresi kırışıklıkları için en iyi çarenin zeytinyağı içine E vitamini ampul kırılarak hazırlanan yağın göz çevresine sürülmesi, 5 dakika tutulması ve yıkanmadan silinmesi gerektiğini anlatılıyor.
teşekkür ederiz çeviri için GOOGLE amca:)))



Bıldırcın yumurtası ile hazırlanmış, malzemesi aşağıda
12 bıldırcın yumurtası 
300 gr tavuk fileto 
3 dal maydanoz 
1 diş sarmısak 
1 tatlı kaşığı Dijon hardalı 
Tuz ve taze çekilmiş karabiber 
2 yemek kaşığı un 
1 yumurta 
150 g galeta unu 


Sayfamı ziyaret eden hepinize teşekkür ederim.

3 yorum:

  1. Özlemciğim canım arkadaşım, gözüm gönlüm açıldı hepsini çok çok beğendim diy projeleri çok hoşuma gitti hele ilk fotoğraf çok güzelmiş ya.. Süper..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Özlem harikasın hep diyorum bu seriye bayılıyorum.
    En azından linkleride veriyorsun.
    Bazı bloger arkadaş sadece resim paylaşıyor bul bulabilirsen :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek gülay hanım link vermeden yayınlarsan suçtur zaten. Hem belki o bloglardan daha da güzel yerlere ulaşılabilir diye düşünüyorum.
      sevgiler

      Sil