BLOGLARDAN DÜŞENLER-9-

18 Ekim 2013




                          Örgü bandana güzelmiş...


Uzun saç örgülü hırka


Yılbaşı yaklaşıyor lazım olur.


İncir, ceviz, ricotta peynir ve bal ile hazırlanmış bir Hımmmmmmmm


Dantel perde modeli

İşlemeyi sevenler kaydedin bence...


Bereket kuşlarınız evinize dolsun...



İncirli türk kahvesi ilk kez duydum denemek lazım...
 1 Çay kaşığı esmer şeker,
2 Çay kaşığı kahve
1-2 incir rendesi
soğuk su
tarçın...


Facebook' ta rastladım buna çok güzel bir anlatım. Ama hangi kitap bilmiyorum merakta ediyorum...






1 yorum:

  1. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 4. kez düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net


    YanıtlaSil