TÜM BLOG ARKADAŞLARIMA HAYIRLI BAYRAMLAR...

14 Ekim 2013


Hepinize hayırlı bayramlar. Yukarıdaki tepsiyi bir arkadaş için hediye yaptırdım. Diğer modelleri benim
adresinde görebilirsiniz. Yaptırmak isteyen bana başvurabilir. ZEHRA SANAT EVİ, yapımı ahşap eskitme üzerine one stroke küpeli çiçekleri çalışıldı buna.







Bunlarda bayram karikatürlerimiz:)))




adresinden alındı , yabancı değil :)))


Bayram boyunca yokum ama otomatik hazırlanmış programlanmış, BLOGLARDAN DÜŞEN serileri hazırladım sizlere...

10 yorum:

  1. Sizin de bayramınız kutlu olsun Özlem Hanım, ağzınızın tadı her daim bayram lezzetinde olsun.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. İyi bayramlar canım. Tepsi çok güzelmiş, güle güle kullan. Karikatürlerde harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevda hanım. Tepsi hediye gidecek bir arkadaşa,
      size de iyi bayramlar.

      Sil
  3. Özlemciğim ben de senin ve ailenin bayramını kutluyorum. Ailenin ellerinden öpüyorum..
    Nice mutlu bayramlara..
    Karikatürler süpermiş..:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. amin diyelim gülay hanım, sizi gördükçe yüksekokul yıllarına gidiyorum. Mersin mutlu bir arkadaşıma çok benziyorsunuz.
      sevgiler

      Sil