29 EKİMDEN BU YANA NELER YAPTIK... İZLEDİKLERİM -11-

03 Kasım 2013


29 Ekim CUMHURİYET BAYRAMI 'nı gece Funda ARAR konseri ile kutlamaya devam ettik...



Ya konserde kendimi rüzgara kaptırdım ya da soğuk bir şey içtim biraz rahatsızlandım. Bu arada başka bir hata yaptım 18 aydır kullanmadığım sigarayı tek tük yakamaya başladım belki de ondan hemen üst solunum yolları enfeksiyon kaptı. Yol yakınken döndük bir daha sigara yakmak yok dedik.. 


Ev de rahatsızlığımızı kendimizce de tedavi etmeye başladık. Zencefilli, tarçınlı, karanfilli, kakuleli süt içtim, hiç kullanmadığım gripini kullanmaya başladım. Bu arada el de iş 3-4 tanede film izledim.


CHUCKY'NIN LANETİ.... Korku filmi güzeldi


BİR KADININ GÖZYAŞLARI izlendi. Bir kadın eşini yavaş yavaş zehirleyerek öldürmeye neden kalkar anlamadım. İzlenmese de olur cinsinden bir film.


DÜNYA YENİ BİR BAŞLANGIÇ filmi de güzeldi. Uzaylı filmleri de severim. 


AŞK ŞİMDİ ise beni etkileyen 3. film oldu 4 film içerisinden. Lösemi hastası bir genç kızın son günleri vardı izlenebilir bir film.


O vesile ile filmler izlenirken hediye ördüğüm boyunluk bitti...


Dün çarşıya indim yine hediye vermek üzere yaptığım kolyelerin arkalıklarını Nihal ablada taktırdım.



Kitapçımdan hem yeni 3 tane kitap aldım. Hem de yine hediye aldığım buzdolabı magnetlerini, instagramdan başka beğenen biri için de sipariş üzerine aldım.




Filmcimden 15 tane film hard diskime yüklettim. İzlediğim 4 film de buradan zaten...


Ev de artık börek, pasta pişmediğinden dolayı, annemin canı pırasa böreği çekince dükkanda paketi beklerken bu mavi ve yeşil gözlü pisi ile karşılaştık.


Parta otururken KASIMDA AŞK BAŞKADIR dedirten görüntülerle karşılaştık...







2 yorum:

  1. Geçmiş olsun Özlem Hanım. Umarım tezlikle atlatırsınız.

    Film izlemeyi çok severim ancak özellikle uzak durduğum türlerdir korku ve cinayet filmleri. İstesem de seyredemem zaten. İçim kaldırmıyor benim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Nurdan hanım
      İhşallah atlatırız.
      Bem adrenalin yükselten filmleri severim onun içinde gerilim ve korku devamlı izlerim.
      Hepimizin tercihler, değişir bu normaldir.
      Sevgiler

      Sil