KASIMDA KASIMPATILAR BİLE SENİN İÇİN AÇIYOR, KASIMDA AŞK BAŞKA YAŞANIYOR SENİNLE....

10 Kasım 2013


Bu gün ATAM'ın benim gibi kahve sevdiği bir resim ile kendisini minnet, saygı ve sevgi ile anıyoruz.
Ben her kasım kasımpatıları ATAM ile yaşayan bir insanım.




ZELIHA OZBEK KAYNAŞTIRMA PARKI ATAM'ı bu şekilde andı. Ama yanında çöp kutusu vardı ve ben garson bayana rica ederek bunu kaldırttım. Lütfen bu tür olaylara dikkat edelim. Atamız çöp kutusu yanında anılacak bir şahsiyet değil........



Araya ATAM'ın sevdiği şarkıları paylaşıyorum ki hep beraber söyleyelim.


Bu gün bir bayan olarak çalışıp bu dünyadaki geçim paramı kazanıyorsam, tek başıma seyahat edebiliyorsam, fikri hür bir insansam, ayağıma uzun yıllar mücadele ederek kilolu olmama rağmen pantolon giyebilmiş isem, kızlar okumaz zihniyeti ile mücadele edip bir yüksek okul bitirebilmiş isem, bu kadar çok kitap okuyorsam, tek başına bir bayan olarak parkta, cafe de, lokantada oturabiliyorsam, seçme ve seçilme hakkına sahipsem, başımı başörtüsü ile örtebildiğim kadar, ahlakımla ve edebimle de  örtebiliyorsam, medeni hukukun bana verdiği Babamın soyadını evlendiğimde de kullanabiliyorsam, miras hukukuna dahil edildiysem ve daha bir çok şeyi sana borçluyum. ALLAH mekanını cennet eylesin.


Kültürüme, örf ve ananelerime sahip çıkıyorsam, 




Bir bayan olarak şarkı söyleyebiliyorsam, dans edebiliyorsam,


Her şeyi ama her şeyi sana borçluyum... Teşekkürler sayın DÜNYA LİDERİM MUSTAFA KEMAL ATATURK 
sen sene de 1 gün değil her gün anılmaya layıksın.




2 yorum:

  1. Çok anlamlı ve güzel bir paylaşım olmuş. Ben özellikle " bu gün bir bayan olarak "diye başlayan yazınızı çok beğenerek okudum.Bana ben olma imkanlarını sağlayan ATAMA teşşekkürler. Sizinde emeğinize sağlık bu güzellikleri paylaştığınız için.

    YanıtlaSil