MİM CEVAPLARIM SEVGİLİ ÖZLEME VE MERAK EDENLERE........

22 Aralık 2013



Sevgili arkadaşım KEDİMİN HOBİ DEFTERİ beni mimlemiş. Ben de hemen cevaplıyorum

ELİMDEN GELSE;

Tüm dünyaya barış, sevgi, hoşgörü, saygı ve dostluğun yayılması için bir virüs bulurdum:)))

KENDİ KENDİMİ KONTROL ETMEKTE;
kahve içmekte

Kitap okumakta sınırlamakta zorlanıyorum.

BENİ EN ÇOK KAYGILANDIRAN ŞEY;


Annelik duygusunu tadamamış olmam:((( Hayatta yalnız kalacağım korkusu:(((

HAYATIMIN EN KÖTÜ ANI;


Bir aptal gibi aşık olup 54 bedenden 44 bedene kadar zayıflamış olmam dı. DEĞMEZMİŞ:(((

YALNIZKEN


Tatilde olduğumu düşlerim:)))

NEFRET ETTİĞİM;

Tutarsız olan her şey, renk değiştirir gibi laf değiştirip sözünde durmayanlar.

İŞİM;

Ayılık yapmak:))))
Kilolarımdan dolayı:)))

KADINLAR/ ERKEKLER;


Erkekler:)))


Kadınlar:)))
HAYAT;


Uyku, hayvan sevgisi ve arkadaş sevgisi:)))

ÇOCUKKEN;
Sevgi dolu ve saftık:)))

BAŞKALARININ ZAYIF TARAFI

Kendini herkesten üstün görmek ve başkaları ile alay etmek.

YALAN SÖYLEMEK


Söyleyene bu hareket:))))

HER ŞEY KÖTÜ GİTTİĞİ ZAMAN;
Mutlaka kahve ve çay keyfi:)))


GECELERİ;

Tam bir kitap kurduyum:)))

BAŞKALARINA GÖRE BEN;


Herkesin hitabı ABLA:))) Herkes kardeşim benim:)))

KURTULMAK İSTEDİĞİM KORKUM;

Depresyona girmek:(((

BAZEN DÜŞÜNÜYORUM DA;

Düşünüyorum düşünüyorum bir türlü çıkış yolu bulamıyorum :)))

EN ÇOK UTANDIĞIM ŞEY;


KEŞKE BEN;

Bir yunus olabilseydim:)))))))
ANLAMIYORUM;



Cevaplamak isteyen herkese sevgiler;
Bana da haber verin ben de okuyayım:)))

























2 yorum:

  1. Sana yine abla diyorlar iyi bana teyze diyorlar..
    Artık iyice sinir oluyorum..
    Erkekler konusunda sana tamamen katılıyorum..
    Çay kahve de aynen...
    Keşke tüm dünya hayvan sevgisini bizim kadar yaşayabilseydi..
    Annelik bence bizim sahiplendiğimiz ve sorumluluğunu aldığımız tüm canlıları kapsar..
    Ben o zavallı kedişlerin ve köpişlerin de annesiyim..
    Hem dur bakalım çoluk çocuğu olanlar yalnız kalmıyor mu..
    Ben bile şüpheliyim biz bakalım ne olacağız.
    Allahım herşeyin hayırlısını takdir etmiştir eminim...
    Çok teşekkürler ediyorum canım arkadaşım benim..:))

    YanıtlaSil