AÇIK HAVA KİTAP OKUMA ETKİNLİĞİ VE PATİKLERİM

31 Mayıs 2014


https://www.facebook.com/hayatiyasiyoruz  sayfasının düzenlediği Açık Hava da Kitap okuma etkinliğine ilk olarak sabah bahçeden bu fotoğrafı göndererek katıldım.


2. olarak ta akşam üzeri gittiğimde parktaki bu resimle katıldım.


Tunus işi patiğe merak saldım örneklik model bu idi.


Ben 2 li yaptım:)) bitmedi daha sökeceğim büyük oldu.


Bahçe güzelimiz


Azmettim ben işi yapacağım dedim komşudan aldığım yeni bir model başladım:))


Olmuş mu? alt kısmı kaldı sadece:))



Oturuşunu sevsinler:))


Böyle olur bizim mahallenin raketleri:))


Hava çok sıcak yine mi deprem olacak derken, bir baktık ki bir rüzgar fırtına yağmur bereketi ile karşılaştık.


Bu karam nasıl ama?????
Ben çok sevdim:)))

6 yorum:

  1. Açıkhavada, parkta v.s. kitap okumayı çok seviyorum. Köpüş çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum sevda:)) köpek tatlı ve şirin hastaneye giderken durakta bekçilik yaptı bana:))

      Sil
  2. Patikler çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Biz bu arada patik yerine çetik kelimesini kullanırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gamze hanım bizde çetik deriz:)) yakınız aramız 1 saat 45 dakika :)) o an patik yazmak geldi aklıma.
      sevgiler

      Sil
  3. Kitabı merak ettim okunacaklar listesi kabardıkça kabardı bir yerden başlamak lazım artık paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir kitap henüz bitiremedim daha.Sizin paylaşımarınız ben den daha güzel
    sevgiler

    YanıtlaSil