SORGULAMAK KAFANIN KARIŞTIĞINI GÖSTERMEZ, AKLINI KULLANDIĞINI GÖSTERİR

26 Mayıs 2014


Uzun zamandır ev böyle oyuncaklar ile dağıtılmamıştı:)) 
Öykü hanım tencereyi tavayı toplamış bize gelmiş:)) 
benim peluşları da aldı mutfağına, bir güzel yemekler yaptı.......


Benim lahana bebeğimin hatırı kalır mı yaptığımız yemeklerden ona da ikram ettik:))

Yabancı bir site de bir tığ işi örgü gördüm , beğendim yanında filtre kahvemle bu işe başladım..

Yazın en güzel yanı çiçeklerimiz...


Sardunyalarımız renk renk açıyor...



Sırnaşık hanım yemeğin kokusunu aldı, mutfak kapısındaki teli tırmalıyor...


Yemeği ocağa bıraktık, el mahkum biraz oynadık, sırtını sıvazladık, yemek ne mi yaptım? cevabı aşağıda...


Baba tarafım Konyalı olduğu için bizim ev de bulgur çok tüketilir. Dolma da kıymayı sevmeyiz.
1 baş soğan doğranır
1 çay bardağı pirinç,
Pirinçten fazla dolmalık sayısına göre bulgur ilave edilir.
1 yemek kaşığından az salça az miktar suda inceltilir, iç malzemesine ilave edilir. 
Kırmızı pul biber, ince toz nane, tuz ilave edilir. Bir 5-7 dakika kavrulur. Dolmalık biber ya da yaprak sarması yapılırken bu içi kullanırız biz.

Piştikten sonra Kırklareli' den ağbimin her çarşamba pazara gittiğinde aldığı koyun yoğurdu ile afiyetle yenir:))

Büyük ihtimalle sırnaşık hanımın yavrusu bu karakız, onunla birlikte geldi bahçeye, anasından bir farkı yok:)) dilinden belli değil mi?



Şehrimize GRATİS açıldı:)) Hayırlı olsuna gittik boş çıkmadık..



Şehrimizde ki STARBUCKS :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder