DEKORASYON MODELLERİ

30 Kasım 2014

















6 yorum:

  1. Emeklilik hayalleri kurduğum şu günlerde böyle mekanlarda yaş almak dileğiyle... Hoş tasarımlar, çok beğendim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin hayali emeklilik, ben de günü yılı dolu olup yaşı bekleyen biri olarak emekliliğe bıraktım bunları. Umarım hayalleriniz gerçek olur.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Ne kadar huzur dolu, sıcacık mekanlar. Bloğunuzu severek takip ediyorum Özlem Hanım. Babanız rahatsızdı, umarım daha iyidir. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunlar güzel bir kır evi olabilir. Babam biraz daha iyi arkadaşım.
      Sevgiler

      Sil
  3. Çok özgün evler göstermişsin. Bazı karelere özendim doğrusu. Bunlar evse bizimki barınak olmalı;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu dekorasyonları gördükçe beğeniyorum. Oysa bizler ne kadar mobilyalara düşkünüz, basir sade ve güzel şeyler bunlar.
      Sevgiler

      Sil