SOĞUK HAVAYI DA SOĞUK İNSANI DA SEVMİYORUM.

30 Kasım 2014


Havaların soğuması ile hepimiz evlere kapandık, çay , kahve, el işi ve kitap keyifleri yapar olduk.


Kuzenime başladığım şalı nihayet bitirebildim. İnstagram da ELİSE SHAWL  etiketi altında bulabilirsiniz. Aşağıda da şeması var.


Yine ilk defa torun sahibi olacak, bir akrabam için bebek battaniyesi başladım.


Bakalım bitince nasıl olacak...


Havalar soğusa da sardunyalar açmaya devam ediyor, bizde yavaş yavaş bahçeden içeri taşıyoruz onları...


Aralık sayısı çıktı kaçırmamak lazım:))


Kafanın bu ay ki sayısında Zeki Müren Sayfası var, zevkle okudum. Ne Zeki Mürenin ne de Leydi Diananın art arda öldüklerini unuturum. Çünkü bu peşpeşe ölüm haberlerinin ardından memlekette bulunduğumuz zaman ben de en büyük amcamı kaybettim. Mekanları cennet olsun.


İntagramın hepsini toplamış:)))



İki sosyal sorumluluk projesi, umarım bloglarınızda yayınlarsınız.


Kafa dergisinden bir alıntı ne kadar doğru bir söz...


Bana müsade, benden haberler şu an bu kadar. Battaniye örmeye devam, birazdan O HAYAT BENİM dizisi başlayacak, hep birlikte keyifle, huzurla bir akşam herkese...
Bu arada PİNTEREST te sayfa açtım kendime Buyrun
http://www.pinterest.com/ozlemk1970/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder