RÜZGARLI HAVANIN KUYTUSU YAĞMURLU HAVANIN UYKUSU

22 Aralık 2014


Yağmurlu bir haftadan merhaba sizlere...





Eskiden böyle değildik neler olmuş bize... İNSTAGRAM, PİNTEREST bloglarımızı unutturdu bize. Köle olduk resmen....


Satışını yaptığımız yastıklar nasıl, bunun pepelisi ve değişik modelleri de var.




Anneme yeğeninden hatıra gelen çetik.


Bir sabah çay ve poğça eşliğinde parkta yaptığım kahvaltım.


Ördüğüm bebek battaniyesi bitti, astarlandı şimdi sırada atkı ve şapka takımı var, onu örüyorum.




Fİ kitabını okuyorum, hiç beğenmedim kitapları yarım bırakma gibi bir huyum olmadığından mecbur bitireceğim. Beğenmememin sebebi cinsellik dolu bir kitap, cinselliğin de kitaplara yansıtılmasını sevmiyorum. İkinci ele gidecek bir kitap bu da.


Güzelimin pişmiş yumurta yemesini izlemek için tıklayınız.TIK TIK


Güzel bir hafta olsun herkese, gönlünüzde ne varsa olsun.

2 yorum:

  1. Yastıklar çok cici bayıldım. Battineye de güzel olmuş. Elinize sağlık. Bebek battaniyelerinde pastel renkler hoş oluyor. Bu arada kedi çok tatlı. Sevgiler...

    YanıtlaSil