ÜŞÜDÜĞÜMÜZDE CAMI KAPATMAK KADAR KOLAY OLSAYDI KEŞKE....

09 Nisan 2015




Bu kitabı ben de okumadım ama annem okumuş galiba
 bahçede bana o çiçekleri şuraya ek, buraya patates ek deyip duruyor....



Allah'tan yağmurlar başladı da biraz rahata erdim...


Ana sağlığa ilaç yazdırmaya giderken yağmurda bahçeme geldi bu prens.. Çok yakışıklı değil mi?





Bu da yeni doğum yapan parkımızın kedisi, pek sırnaşık kendisi çantama sırnaştı o gün..
İZLEMEK İÇİN


Ara sıra böyle bazen şımartıyorum kendimi:))

TARİFİ
4 yumurta
2 bardak şeker
1 bardak süt
1/2 bardak sıvıyağ
kabartma tozu
vanilya
2,5 bardak un
180 derecede 45 dakika pişirelecek..






Sardunyalarım yavaş yavaş açmaya başladı...





Çok doğru değil mi?


Şu an okuduğum kitap çok güzellll. 

Altını çizdiğim bir satır da aşağıda..






2 yorum:

  1. Yaşamdan karelerin güzeldi. En çok da bahçene gelen köpekciğin hüzünlü bakışları duygulandırdı beni. Şansı olur da hayatta kalırsa bir kaç ay sonra irileşecek, istenmeyecek, itilip kakılacak.. Çok moral bozucuyum değil mi.. Keşke bunlar olmasa.. Kedicik ve yavruları da umarım korunup gözetilirler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Begonvilli ev ne yazııki öyle, keşke elimde olsa bahçede bakardım ama daha önce baktığımız köpeğimiz bahçede bulunan tavukları çalmak için gelen hırsızlar tarafından zehirli et ile öldürüldü, o zamandan bu yana evde köpek bakmıyoruz. Elimden gelen sadece bahçe duvarının sokak kısmına kap içinde yemek ve su bırakmak..Kediler müdavimi olduğum parktalar her gidişimde sucuklu tost malzemelerini adisyona yemiş gibi yazdırıp pişmeden tabak içinde masama istiyorum ve besliyorum bazen de satın mama alıyorum marketten 6 tl ye öyle besliyorum onlar güzel bakılıyorlar emin olun.
      Sevgiler

      Sil