YOLU SEVGİDEN GEÇEN USTA SENİ UNUTMAYACAĞIZ...

03 Nisan 2015


Türk müziğinin acı kaybı. Büyük usta Kayahan yaşamını yitirdi. 

Onun müzikleri ile büyümüş biri olarak, ALLAH rahmet eylesin, toprağı bol mekanı cennet olsun..


ben Anadolu çocuğuyum 
biraz da deli dolu 
kızdı mı dünyaya yakarca bakan 
sevdi mi içinde ormanlar yanan 
tek tabanca yalansız çıkmış yıllardan 
yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar 
benim bu aleme aklim ermiyor 

ben Anadolu çocuğuyum 
benimde senin gibi onun gibi arzularım var 
tırnakları kısa 
katıksız kadın katıksız ana 
gözleri güleç yüreği insan birini istiyorum 

ben Anadolu çocuğuyum 
bildiğin gibi 
yüzümde derin siyah çizgiler 
gözümde diken ve yaban otları 
yayla rüzgarları geçer içimden 
dikenli tellere takılır gönlüm 
kan ağlar 
anlatamam ağlayamam 

ben Anadolu çocuğuyum 
böyle geldim dünyaya 
pişman da değilim 
başakları ellerimle büyütürüm ben 
başaklar eğilir ben eğilmem 

ben anadolu çocuğuyum 
yolum sevgiden geçer 
kimsenin hakkini yemedim ki ben




 “Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerde buluşuruz...”


4 yorum:

  1. Anılarımızla yaşayacak. Şarkılarını çoook sevdim. Allah rahmet eylesin!

    YanıtlaSil
  2. Evet aynen öyle, mor menekşe üniversite yıllarımı hatırlatır daima, gani gani rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  3. Sabah televizyonu açıp da haberi görünce çok üzüldüm. Dediğiniz gibi çocukluğumun, üniversite yıllarımın vazgeçilmezi. Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil