İYİ AHLAKTIR DİN, İYİ İNSAN OLMAKTIR İBADET

22 Temmuz 2015


Ramazan bayramını da hayırlısı ile bitirdik. Allah seneye ulaştırmayı nasip etsin.
Havalar çok sıcak, bunalıyoruz, camlar kapılar açık, kilimayı babama dokunur diye çalıştırmıyoruz, sıcaktan gölgelerde, odalarda serili yatıyoruz ...


Bir cuma günü idi, ağbim bahçedeki ardiyeyi temizledi, derken o ara İstanbul'dan kuzenim geldi, işler bitti ama ardiyeden çıkan çuval, naylon poşetleri bir kaç gün atamadık. Sonra onları atalım dedik, üstten bir çuval aldık, altta bizi bir sürpriz bekliyormuş,


Benim komando doğum yapmış iki tane bebiş :)) başladı tıslamaya başka bir şeye dokunamadık..


Hatun bebeleri odunluğa taşıdı şimdi, orada besliyor...



Balgöz oğlum onu beslemem için peşimde dolaşıyor..


Sardunyam, arkada ise 2 sene sonra açan orkidem. Komşum nazar değdirmişti, benimki açmıyor seninki çok güzel dedi, bu sefer gördüğünde sakın bir şey söyleme nazar değiyor dedim gülüyor:)))





Sıcaklarda yün gitmiyor, ben de EFEOYASI'ndan fular yapıyorum şu an..


Yeni okumaya başladığım kitabım, biten kitabımı birkaç güne kadar paylaşacağım.



Keşke herkes bu düşünceye sahip olsa, sevgi götürdüğün yerden kan damlaması çok acı....


2 yorum:

  1. katılıyorum , iyi ahlaklı, iyi kalpli olmak lazım.. sabah akşam ibadet yapsan bir kişinin kalbini kırsan Allah seni sevmez..
    keyifli günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hklısınız, bu dünyada öğrenip uygulamak gibi konular yerine başka şeyler uygulanıyor. Geçen gün şöyle bir olay yaşadım, ağbim esnaf, mal aldığı yerlerden biri ile mutabakatta uyuşamadı. Ben de bundan sonraki mal alışlarında irsaliye yada fatura yada imzalı kaşeli bir kağıt istiyorum dedm. Ağbim adam namaz kılıyor yamuk iş yapmaz dedi, ben de beni namaz filan ilgilendirmez, o iş ayrı bu iş ayrı ben elimde kağıt isterim dedim. Yani öyle bir devirde yaşıyoruz ki artık ibadet yapana güvenmek bile yok...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil