RÜYA EV.....

26 Ekim 2015

4 yorum:

  1. Ev şahane ama neden perdesi yok ki..hiç bir perde göremedim ..fazla dikkatli oluşumdan değil şu anda perde diktigim için özellikle baktım ama yok :))
    Güzel evler Özlem ablam..bakıyoruz biz de böyle uzaktan uzaktan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgiciğim gerçekten güzel, ama pencerelere dikkat etmemiştim:))) şu an ben de tül perde açık oturuyorum tabii oda yan tarafa bakıyor caddeye değil, e karşı komşum alttaki torununa kızının evinde bakıyor yani evde yok:)) üsttekinin de benden tarafa camı yok:))) biraz kararsın hava çekeceğim perdeyi tülü tabii ... Yabancıların evleri genelde böyle ama güzelim değil mi?

      Sil
    2. Yürüyüşe çıktığımda gözüm takılıyor bazen elimde olmadan,evlerde gerçekten perde yok görebiliyorsun içeriyi..yüksekte olan için bişey diyemiyorum ama ben perdesiz yapamam sanırım ..Bunlar biraz da gösterişi seviyor olmalı ama baktığını görürse kaşlar hemen çatılir:)))

      Sil
    3. Yüksekte olan da perdeli olmalı ben ce sonuçta aynı hizada bitişikte başka binalar var değil mi?

      Sil