BU EV KESİNLİKLE BENİM.... HUZURA BURADA ERDİM

11 Aralık 2015


Bu gün yeni ay ya benim de isteğim bu ev...
Yeniay zamanı güçlü enerjiye sahiptir..
Yeniaya 8 saat kala elimize kalem kağıdı alıp isteklerimizi yazalım..Ancak istiyorum kelimesini kullanmayacağız.İsteklerimiz sanki gerçekleşmiş gibi o anı o durumu yaşıyormuşcasına herşeyi çok çok detaylı yazacağız..
Bu arada yazıya “Yüce Allah’ım, sevgili meleklerim lütfen” diye başlayıp..Dileğimiz gerçekleşmiş gibi teşekkür ederek, şükrederek bitiriyoruz ve o kağıdı unutup duamızı Yüce Allah’a, meleklere bırakmış oluyoruz..
Kağıdı saklayın, yakın veya denize atın duayı ettikten sonra kağıdı unutun.
Yeniay enerjisi yeni aydan önceki ve sonraki 3 gün devam eder, bolca dua edelim..



















O  buz kovasının yerinde bir demlik çay ve kahve alayım ben...
Yanıma da güzel bir dost, sohbeti bol bir arkadaş lütfen.








6 yorum:

  1. Gerçekten çok güzelmiş. Umarım dileğiniz gerçekleşir...

    YanıtlaSil
  2. gözüm gönlüm açıldı çok beğendim.. dilerim hayaliniz gerçekleşir..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili yüreğimin iklimi, istatistiklerimi incelerken blogunuzu görmüş oldum, çokta sevdim.. :)

    Hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizede hayırlı kandiller

      Sil