İZLEDİKLERİM 72

14 Ekim 2016

SENDEN ÖNCE BEN

Genç yaşında tekerlekli sandalyeye bağlı kalan bir adam ve bakıcısı arasında yaşananlar… Sizlere yok artık dedirtecek ve göz yaşlarınıza hakim olamayacağınız film ile baş başa bırakıyoruz. Engelli genç adam ve yardımcının bir araya gelmesiyle yeni bir hayatın şaşırtıcı başlangıcı sizleri bekliyor. İlk başlarda birbirlerinden hoşlanmayan gençler zamanın kendilere öğrettikleri ile olgunlaşacak ve birlikte adım atma kararı alacaklardır. Farklı dünyaların iki insanını bir araya getiren aşk dolu film sizleri bekliyor. Aşkın her türlü engelin üstesinden gelebileceğini fark ettiren film

*Biri sizin yardımınızı istemediği sürece ona yardım edemezsiniz.
*"Zaman bazen normal şekilde ilerler, bazen de durup yavaşlar. Sanki hayat, yani gerçek hayat, bir başka yerde akıp gitmektedir."


SOMUNCU  BABA

Hacı Bayram Veli’nin hocası olan Somuncu Baba olarak bilinen Şeyh Hamid-i Veli’nin türbesi Aksaray’da bulunmaktadır. Film Aksaray Belediyesi yardımlarıyla beyazperdeye taşında. Filmde Somuncu Baba’nın hayatı anlatılmaktadır. Bir derviş olan Somuncu Baba’nın cenaze namazı Hacı Bayram-ı Veli tarafından kıldırılmıştır. Somuncu Baba’nın iki oğlu olduğu söylenenler arasında. Bu oğullardan bir tanesi olan Yusuf Aksaray’da vefat etmiştir.
*Yani insan küçülmüş bir evren, evren açılmış bir insan mıdır?
*Ekmeği ateş, dervişi aşk pişirir ...
*"Aşk yolcusuna durmak değil gitmek düşer"
*Sen sessizliği bilir misin?
Bilir misin ki her suskunluğun altında gizli sözler vardır...


1 yorum:

  1. Senden Önce Ben merak ettiğim bir film. Henüz kitabını okumadığımdan, daha çok merak ediyorum. Keyifli seyirler diliyorum.

    YanıtlaSil