YAĞMURUN İZLERİ...

28 Haziran 2017


Bayram dedik o da geçti gitti. Bayram öncesi son hafta bir hayli yağmur yağdı, bahçe temizliği pek yapamadım. Hatta cam silme bile son ana kaldı, yağmurdan batıyor diye son güne bırakmıştım. Arife günü son anda ağbim telefon açıp Adapazarı'ndan kuzenim ve eşinin geleceğini haber verdi acilen alışverişe gittim. Malum hazırlıklar sadece aile içine göre yapılmıştı, misafir içinde ek bir şeyler alındı. İlk gün babamın mezarına gittik. Daha sonra bir kaç yakın tanıdığımızın mezarlarını da ziyaret edip eve döndük. Evim bahçeli olduğu için asma altında divanımız ve masamız gelenleri ağırlamak için hazırdı. Gerçi eski bayramlar da yoktu büyükler yavaş yavaş bu dünyayı terk edince ziyaretler azalmaya başladı. İlk gün hafif yağmur yağdı.. Ben birkaç çiçek resmi çektim onları sizinle paylaşacağım. Yukarıdaki çiçekleri ramazan ayından önce  almıştım.








Yıllar önce zayıflama amaçlı yaptırmıştım akapunkturu, görmeyeli sistem bayağı ilerlemiş:))))))))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder