SESSİZLİĞİN SESİNDEN DAHA GÜZEL BİR MÜZİK...

06 Temmuz 2017


Bahçemin güllerinden biri.. Bahçeli bir eve sahip olmak bunlarla uğraşmak insana huzur veriyor. Ne demişler " Bana çiçek dolu bir bahçe, bir kedi, bir kahve yada çay ve kitap verin daha ne isteyim"


Belki ben de son demlerini yaşıyorum bu evin, yeniden kentselleşme ye girdi bizim buralar, İstanbul' daki gibi gökdelenler değil ama, bahçeli evlerin yerini 5 katlı apartmanlar almaya başladı. Dediklerine göre ALİ AĞAOĞLU bile arazi almış yakınımızdan 40 dönüm kim bilir ne yapacak oralara. Allah'tan annemin köyde arsası var oralara kaçacağız artık galiba...


Minnoşum beni terk etti, umarım gittiği yerde yeni sevenler bulur kendine. Gerçi endişeliyim, bahçeden hiç çıkmadan arabadan bile korkarak yaşardı. Ağbim pazarcı gece minibüs yüklerken gizlice içine girmiş, sabah yolda farkediyor arkadan gelen tırmalama seslerinden. Kırklareli pazarında malı indirdikten sonra çıkmış ağbim biraz sevmiş buradan ayrılma demiş ama gidiş o gidiş... Umarım sokak hayatını da başarır..


Dergi ve kitap okumalara devam...


Evde artan iplerden Anne'me kış için diz battaniyesi ördüm..


Diyabetten korunmak lazım...


İlgilenmek lazım..


Ben BAĞIRAN KERKENTELE

Ya siz?

Tuhaf dergi, Haziran sayısı Zülfü LİVANELİ yazısından...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder