BEYİN GÜCÜ İLE SUYA ETKİ ETME

13 Eylül 2017




HYDROKİNESİS - HİDROKİNEZİ

Sıvı durumdaki bir maddenin moleküllerine nüfuz etme yeteneğidir Pyrokinezinin aksine burada su oluşturmaktan bahsedemeyiz Var olan su kütlesinin biçimini değiştirmek yani manipüle etmek esas amaçtır

Başlangıç itibariyle geliştirme teknikleri telekineziye benzeyebilir örnek verecek olursak, bir su kütlesinin ortasındaki mantar tıpayı hareket ettirmek Fakat dikkat edin, mantara odaklanmak değil, suya etki ederek mantarı oynatmak Tıpkı girdaba yakalanan bir geminin sürekli dönmesi gibi burada "Bu zaten suya telekinezi uygulamak değil midir?" diyebilirsiniz Evet aslında olabilir fakat suyla gerçek bir bağlantı kurmalısınız, sadece maddeye yönelik bir fizik değil elemetin kendisiyle bir olmalısınız Eğer gerçek yeteneğiniz suysa zaten egzersiz sıklığınıza göre, kısa bir sürede ilerleme kaydedebileceksiniz Su hariç bir şey düşünmeden meditasyon yapın, yoğunlaşın bütünüyle suyla kaplandığınızı, gerektiğinde suyun derinliklerinize daldığınızı hissedin Su olun



Egzersizler için:

İçi su dolu orta ya da büyük boy camdan bir kase alın Camdan, çünkü suyun tamamını görebilirsiniz Mantar tıpa gibi su üstünde kolayca yüzebilen bir nesneyi üzerine yerleştirin (Telekinezi alıştırmalarında önerilen iki ucuna kibrit çöpü batırılmış iğne gibi)

Şimdi sıra geldi işin en çok pratik ve imajinasyon isteyen bölümüne: Kasenizin karşısında gözlerinizi kapayın Suyun enerjisini, serinliğini, titreşimlerini hissedin Onun enerjisiyle kendinizinkini birleştirin Zihninizde, suyla kurduğunuz enerji bağını hayal edin Suyun sesini zihninizde duyun, zarafetini hissedin Bu düşüncelerinizi zihninize kopyalayın ve suyla bir olun Kendinizi hazır hissettiğiniz zaman gözleriniz açın Fakat suyla kurduğunuz bağlantıyı kaybetmeyin O senin bir parçan ve sen de onun Enerjiyi, zihninizde tutun Su hareketlenecektir Ve şimdi, Sudan bir parçasın Ona istediğin emri verebilirsin Kasenin içinde bir girdap oluşturduğunu hayal et Gittikçe büyüyor ve sürekli hız kazanıyor İşte o sensin Bunu yapmayı başardığını hissettiğin ana kadar yapmaya devam et Sabırlı ol, ilk bir kaç denemede olmuyorsa, ki olmaması muhtemeldir, daha çok egzersiz yap

Ve sonra zihnini dinlendir

"Bana gülüyorsunuz çünkü ben farklıyım Ben size gülüyorum çünkü siz hepiniz aynısınız"

Çeviri ve Hazırlama: Zapflicker

8 yorum:

  1. Suyun programlanması diye bir şey var.Ben de içtiğim suları programlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suya niyet etme ile aynı mı?

      Sil
    2. Mesela suyun şifalı ve sevgi dolu olduğunu programlıyorum.İçtiğim suyun üzerine böyle postitler yapıştırıyorum.O şekilde :)

      Sil
  2. Gerçekten çok ilginç denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suyun etkisi rüyalarda bile var. Kötü rüyanızı akan suya anlatın derler.

      Sil
  3. Su kanunu kitabını oku ablam çok ilginç şeyler yazar su hakkında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bakayım o kitabı bulabilirsem Sevgi.

      Sil
    2. Mutlaka bul ve oku ablam.
      Hemen tatbik edebileceğin şeyler var.

      Sil