HAVALAR GÜZELKEN AYRILACAKSIN.........

03 Eylül 2017


Bayramın 3. günü okuyarak geçti. Malum 1 ve 2. gün kurban telaşında olanlar bayram gezmelerini 3. güne bırakıyorlar. Bu gün de gelen giden olduğu için film izleyemedim. Bir ara 1 saatliğine dışarı çıktım rahat bir nefes aldım yürüyüş yaptım, akşam mideden rahatsızdım ( sakın fazla tatlı yada et yediğimi sanmayın) gece yatar iken pul biberli yoğurt yedim o dokundu, bütün gece kıvrattı beni. Gece mideyi boşaltarak rahatladım ancak. Tatlı kahve servisi ile geçen günün sonunda ayrıldığımız işyerinde beraber kanka olduğum Aynur geldi, gıybetin dibine vurduk, eşi Seçkin de vardı, zaten onunla 16 yıl aynı bölümde çalıştık. Hiç yere çocuğu işten çıkardılar, sırf kıskançlık başka birşey değildi. O dönemler de şefimiz olan şahıs ta bu günler de işten çıkarılmış, nerdeyse zil takıp oynayacaktık. Fabrika kapandığında biz çıkar iken onlar kaldık diye sevinip arkamızdan gülüyorlardı, demek ki herkesin başına gelebiliyormuş. OH BEEEEEEEEEEE GÜLME KOMŞUNA GELİR BAŞINA.............

Gün boyu okuduklarımdan altını çizdiklerimden bir demet size.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder