GÜN -14-

16 Ekim 2017


Sabah her zamanki gibi 08:00 de kalktım. Hep beraber kahvaltı yaptık. Daha sonra günlük rutin işleri yaptım. Ağbim evde tereyağı bittiği için söylendi. En büyük kahvaltı zevki sıcak ekmek ve tereyağıdır. Elektrikler kesildi. Ben de Migrosa gitmek için evden çıktım. İlk önce KÖŞEM pastanesine uğradım orada cay ve kahve içtim. Biraz BAVUL DERGİSİ'ni okudum.


Oradan çıktıktan sonra MİGROS'a uğradım, Teryağını aldım, kişisel bakım malzemelerinde indirim vardı. Ağbim el ve ayaklarını şeker hastası olduğu için devamlı nemli tutmak zorunda. Ben ona da NIVEA SOFT aldım. Oradan çıktım eve geldim kapıda kaldım:)) Annem bir komşu ameliyat olmuştu ona geçmiş olsuna gitmişti. Ben de bahçede oturdum o gelene kadar, kedilerimle oyun oynadık biraz.


Daha sonra annem geldi eve girdim, internete bağlanayım dedim, ben şok şok şok bağlanamıyorum. Tekrar tekrar denedim, müşteri hizmetlerini aradım vs olmadı. Onlar da 48 saatte dönüyorlarmış. İnternetsiz bir dünya varmış onu da keşfettik:)))
Gece yemek yedik, ağbim kahveye gitti. Kuruyemiş sevdiğimi bildiği için almış, bende kitap okurken lüplettim biraz.
Pazar günü böyle idi kısaca.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder