GÜN -16-

17 Ekim 2017

Rutin bir sabahtı, tek fark araba akü bitirmiş sabah çalışmadı o yüzden ağbim de bu gün kahvaltıdaydı işe gidemedi.
Kahvaltı sonrası rutin temizlik ve çamaşır işleri  vardı.
Öğleden sonra arabaya akü takıldı. Elime işimi aldım film izledim.


AĞUSTOSTA SİS

Nazilerin uyguladığı ötenazi programını keşfeden bu çocuğun mücadelesini anlatıyor. 200.000 sakat, yaşlı, hasta insanı ya gaz odalarında yada bu şekilde habersiz ötenazi programı ile öldürmüşler. Allah bir daha böyle bir olay yaşatmasın dünyada yaşayanlara.

Bir ara uyudum, sonra kalktım biraz dergi okudum.



Annemin başı döndü bugün, tansiyon problemi vardı. Tuzlu ayran ile dengelemeye çalıştık. Son ölçtüğümde normale dönmüştü.

Akşam yemeği yapıldı, yenildi, bulaşık yerlerine yerleşti. Şimdi kitap yada dergi okuyacağım.
Hepinize hayırlı akşamlar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder