GÜN -2-

04 Ekim 2017


Hayat bir dönence misali... Her gün rutin değişimler için de devam ediyor. Kimi gün patırtılı, kimi gün sakin bir deniz gibi. Hayatımızın kaptanı olarak dengemizi sağlamak için uğraşıyoruz.


Her zamanki sabah 09:00 kalktım. Fox TV İsmail KÜÇÜKKAYA haberlerini izlemeye başladım. Tek başına kahvaltı etmeyi sevmiyorum, annem erken kalktığı için kahvaltı yapmış oluyor. Ben de ekmek arası lor hazırladım onu yedim. Akşamdan beyazları makina da yıkamıştım, tekrar son durulama yapıp çamaşırları astım. Annem karışık turşu için malzemeleri hazırlarken, ben yatakları topladım, camları havalandırmak için açtım. Temiz hava içeri girmeli ki pozitif bir enerjiye sahip olalım. Negatif enerjimizi dışarı verelim. Tok evin aç kedilerini besledim. Bu sarman bahçeme geldi oda sebepleniyor. Arkadaki kız tekirim 2 yaşında bu sene erkekler çok peşinde ama bezdirdiler onu resmen dişleri ile ısırıyor erkekleri, tırmalıyor, yaklaşmayın bana ben daha küçüğüm diyor resmen:)))


Hazırlandım çarşıya indim, ilk önce kitapçıma uğradım sipariş verdiğim kitaplar geldi mi diye kitapçım kapalı idi. Evden 2. ele verilecek kitaplarımı da almıştım, bu sefer diğer kitapçımın yolunu tuttum. O da yerinde yoktu kardeşi vardı kitapları bıraktım baktım KRISTIN HANNAH yeni kitabı gelmiş onu aldım.


Annem dereotlu poğça ile şeker kurabiyesi ısmarlamış idi onları tedarik ettim. Baktım italyan sandviç ekmeği çıkmış fırından yeni 2 tane hemen alışverişe ilave ettim. Oradan baharatçıya geçtim nohut, incir aldım. Bankaya geçtim işimi hallettim. Saat 12 olmuştu karnım açtı Edirne ciğercisinde lüplettim ciğerleri. Arkadaşın ahşap boyama dükkanına uğrayacaktım vazgeçtim. Kendime kapişonlu eşofman takımı baktım, bir yerde buldum onu da, sonra ağbim ile bakacağım.
Bir kahve içeyim dedim, arkadaşı aradım gel diye oda yeni kalkmış olmaz dedi tek başıma da olsa kahvemi içtim, illa yanımızda biri olması gerekmez değil mi?


Günlük enerjimi depoladıktan sonra eve döndüm .........
Eve geldiğimde annem turşuyu demek isterdim ama turşuları kurmuştu. Bugün karışık turşu günü idi.
Kala kala kelek turşusu kaldı, o da önümüzdeki günlerde kurulacak.


Ben de fasulye ve nohutu ayıkladım, sıcak suya bastım. Göceyi ayıkladım yıkadım şu an kaynıyor. Yarının aşuresi için hazırlıklara başladım. Kulakları çınlasın Eski firmada Müdürüm her sene İstanbul'a isterdi bende gönderirdim aşureyi. Bir ara bağlantı koptu öyle de kaldı.
Komşu aşure getirdi. Evimize ilk aşure  girdiiiiiiiiiiiii


Çok severim ALLAH kabul etsin.


Çok severim de herkes farklı yapıyor, içine burada kavurma eti koyan göçmen ailelerimiz bile var, bunun yemişi fazla idi..
Şu an annem yine uzandı SEDA' yı izliyor bende buraya günlüğe yazıyorum. Dün izleyemediğim filmi izliyorum, nihayet bitirebildim filmi + 18' lik bir komedi filmi idi. Güldürdü beni.. Kızların yapmış olduğu bekarlığa veda partisinde başlarına gelenleri anlatıyordu film.


Bu arada kendime sandviç yaptım, biraz sonra elime işimi ve  bitki çayımı alıp yeni bir film arayışına gireceğim. Çekemiyorum şu programları arabesk takılıyorlar fazlaca, milleti resmen uyuşturuyorlar..... Beyinler köreliyor, üretici bir program olarak görmüyorum. 


Yatıyor kalkıyorsun ömrünü rutin bir yaşam halinde geçiriyorsun. Evli değilim eş yok çocuk yok, yaş olmuş 48.......... Bundan sonrada böyle geçecek herhalde. Ye iç yat kalk oku izle gez.... Akşama ağbim işten gelecek yemek ye, bulaşıkları yerleştir, o kahveye annem yatağa ben kitaplara gömüleceğim. Herkes bir şeyler biriktirir benim de biriktireceklerim bunlar herhalde.


Dünkü yağmurdan sonra gül resmi, ot ve toprak kokusu ile iyi günler hepinize.



5 yorum:

  1. Bu seriye başlamana çok sevindim çünkü seni hep merak etmişimdir ben❤
    Gülün kokusu burnuma geldi sanki sahi kokuyor mu gerçekten?
    Seviliyorsun..

    YanıtlaSil
  2. Yediveren olduğu için kokmuyor Sevgiciğim,
    Sen de seviliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüsü çok hoş ama hele rengi..nazlı nazlı duruşu bile yeter diyelim o halde💕

      Sil
  3. Aşure çok severim ve yiyemeden yurt dışına gidiyorum.Umarım dönüşte bol bol aşure yerim :)
    Turşu da süper gözüküyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sağlık versin, siz tatil yapın sonrada yenir aşure..

      Sil