GÜN -7-

08 Ekim 2017


Dün gece yağan şakır şakır yağmurdan sonra, bu sabahta yağmur ve sert bir rüzgarla kalktık. Sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra, rutin olan ev işlerine başladım.  Tok evin aç kedilerini besledim.

Yağmur dindi. Bu arada ağbim kahveye gitti. Annem kargaların ceviz ağacından düşürdüklerini toplamaya çıktı bahçeye. Köyden domatesçimiz geldi. Evin içinde kısa kollu geziyorum, dışarıda öyle çıktım. Ağbim domatesleri seçti. Bu arada komşular uzun kol, üstlerde hırkalar. Ayten komşu, Özlem üşümüyor musun dedi. Yooo dedim. Eve geldim domatesleri yerleştirdim. Eve geldikten bir süre sonra  esnemeye başladım. Anneme Ayten galiba nazar değdirdi dedim. Hemen kendime 3 Kulvallah 1 Elham okudum. Esnemem geçti. Böylece bu komşunun da gözü nazara etkili imiş öğrenmiş olduk.
Netten film açayım dedim, bir iki film açtım hoşuma gitmedi. Cinsel içerikli filmleri onaylamıyor ve seyretmiyorum. Bu günküler de şansıma öyle çıktı. Motiflerde elişim de yeni bir renk uyumu hazırladım ve ona başladım. Sonra biraz uzanayım dedim, güzellik uykusuna daldım. 2 Saat bir uyku çekmişim. Kalktım bir tarhana çorbası ve salata yaptım. Annem ben acıktım dedi, ona çorba verdim. Yedi yattı. Ben ağbimi bekledim, geldi ve birlikte yemek yedik. Şimdi o yine kahveye gitti. Ben de bu satırları yazıyorum. Şimdi bitki çayımı alıp kitabımı yada dergimi okuyacağım. Aşağıdaki satırları akşam OT DERGİSİ'nden altını çizdim.


İyi geceler


2 yorum:

  1. İyi geceler Özlem abla resimdeki eviniz mi eğer evetse çok çok güzel gördüğüm kadarıyla bir kaç resim daha istesem🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimdeki yer benim evim sevgiciğim, ardiye olarak kullandığımız yerin ön kısmı burası orada çiçeklerimiz asılı.
      Sevgiler

      Sil