ZAMAN KISA BEN YORGUNUM...

28 Ekim 2017


Herkese merhaba...
Bu gün sabah erken kalktım kalhvaltı yaptıktan sonra günlük rutin ev işlerini yaptım. Hava rüzgarlı ve yağmurlu olduğu için dışarı çıkmadım. Bunaldım desem yeridir. El mahkum nette film izledim,


CEHENNEM

Bir grup iş adamı şirketlerinin yeni lokasyonunu görmek üzere Saipan’a gider. Keşif yapmak üzere geldikleri arazide 2. Dünya Savaşı sırasında Japonlar tarafından inşa edilmiş ıssız bir kulübe bulurlar. Kulübe her birinin sırlarını ve gizli kalmış korkularını açığa çıkardığında merakın öldürücü sonuçları olabileceğini çok geçmeden anlayacaklardır.

Korku ve gerilim filmi severlere hitap ediyor.

Daha sonra komşu geldi oturduk, el işi yapıp kahve içip sohbet ettik, internette emekli olduğunda ne kadar maaş alacağına baktık,
Söylene söylene bir hal oldu. 3600 günden emekli olan komşum 1370 alıyor, kendisinin 6661 günü var 1186 maaş gösteriyor o da 2020 yılında emekli olacak ta alacak. Adalet düzenine isyan edip durdu. Ben de aynı şekilde düşünüyorum adaletli bir maaş sistemi bizim ülkemizde işlemiyor ne yazık ki. Daha dün emekli milletvekillerine zam ayı olmadığı halde 986 tl zam yaptılar.
Ben adaletli bir insanım, herşey de adil davranırım. Karşımdakinden de aynı adaleti beklerim.
Hava bu gün bir soğudu, hemen sobayı yaktık. Ben diz battaniyeleri de çıkardım.


Komşu gelmeden önce akşam yemeği için sulu köfte yapmıştım, yanına tarhana çorbası yaptım. Akşam yemeği hazır.

Ağbim işten geç gelecek, annem yatar bende kitap okurum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder