DOĞMAK EN BÜYÜK MACERANIN BAŞLANGICIDIR...

06 Kasım 2017


Güne güzel bir kahve ile başlayalım. Sabah kahvaltı ve rutin işlerden sonra her şey  yine aynı gelişti. Tok evin aç kedileri doyuruldu.Ağbim pazarlıkları getirdi. Onları dolaba yerleştirdim. Elime işimi aldım biraz yaptım. Annem yürüyüşe git diye sıkıştırdı. Kalktım ayakkabılarımı giydim. ( ne yüksek topuklu ne de diğer ayakkabı türlerini giyemiyorum. sadece spor...)
Yürüyüş için parka gittim. Yaklaşık 8000 adım attım. Parkıma geçtim dergi okur iken orada çay ve kahve içtim.


Parktan çıktıktan sonra pazara gittim, çiçek satan tezgahlarda kasımpatılar insanı büyülüyor resmen. Komşum saksı çiçek satıyor hemen 4 tane değişik renk satın aldım. Anneme hediye ettim. Aşağıdaki çiçek kasımpatı değil ismini bilmiyorum. Yürüyüş yaptığım parkta çektim resmini.


Daha sonra eve geldim, çiçekleri anneme teslim ettim. 10 kasımdan sonra ekeceğiz. Arkamızda ilkokul var çocuklar tören için istiyorlar. Bahçede yeterince pat var onlardan vereceğim. 
El işimi eve gelince örmeye başladım. Artık eklemeye başladım. İlk olarak boydan ekliyorum, enden eklemeyi sonra yapacağım.


Akşam yemeği tarhana çorbası alel acele pişirdim. Sabahtan pirinçli ıspanak yapmıştım. Annem yedi yattı bile. Ağbimi bekliyorum bende yemek için.
HERKESE HAYIRLI GECELER

4 yorum:

  1. Battaniye harika oluyor, ellerine sağlık... Ve ben hala kasımpatı alamadım ;-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğiniz için teşekkür ederim. Kasımpatıları bu ayda renk renk kaçırmayın bence. 4 renk aldım ben de.
      Sevgiler

      Sil
    2. Ben halâ alamadım, bulamıyorum, sinir oluyorum...

      Sil